Media - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu Media - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

Media

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 Juli 2010 | Nederland, Klarenbeek

Ik word al wel een beetje beroemd! Vandaag kwam er een journalist van De Stentor. Eerst maakte de fotograaf foto's. Hij maakte ook foto's van mij samen met mama, Nienke en Lotte.
Daarna stelde Jarno, de journalist, mij vragen.
Hij vroeg heel veel. Bijvoorbeeld wat ik van de reis verwacht. Ik hoop dat ik daar veel kinderen blij kan maken. Ik heb heel veel zin om de schoenendozen uit te delen.
Zaterdag 31 juli komt het in de krant.

Daarna kwamen Jesseke (de cameravrouw) en Johan (van Edukans) en Ard (de zoon van Johan). Zij gaan allemaal met ons mee op reis.
Jesseke heeft mij gefilmd. Eerst buiten met de dieren, later binnen. Op mijn slaapkamer heb ik de schoenendozen laten zien.
Ook heeft ze mij samen met de rest van de familie gefilmd.
Ik voelde me op mijn gemak bij Jesseke en vond het leuk om te doen.

Verder heeft er iemand gebeld van Omroep Gelderland. Morgenochtend om 6.40 uur komen we live in de radio-uitzending. Dus allemaal de wekker maar zetten...
Ik geloof dat de uitzending wel herhaald wordt.

Op maandag 9 augustus komt Omroep Gelderland hier thuis filmen. Dat komt dus op TV!

Voorlopig hebben we over aandacht niets te klagen. Wat wij hopen is, dat hierdoor heel veel kinderen (maar ook volwassenen) een schoenendoos gaan maken.

Doe jij ook mee???
Wij kunnen voor de folders, stickers en verdere info zorgen.

groetjes van Anne


p.s. Ik hoop dat we vannacht kunnen slapen. Het wordt nu toch wel heel erg spannend.


Foto's van vandaag vind je op
http://picasaweb.google.nl/AnneMarije12/Media





  • 29 Juli 2010 - 16:54

    Joke Van Schaik:

    Anne heeft ook nog leuke kaarten gekregen.
    Die aandacht is eigenlijk nog mooier dan alle media-aandacht bij elkaar. Heel erg lief allemaal.

    Rijk & Ria, bedankt voor jullie leuke kaart en de cadeautjes.
    Ook de Van Gurpjes bedankt voor de mooie kaart.
    Buurvrouw Schimmelpenninck, bedankt voor de kaart en het geld dat Anne in Kenia mag besteden.
    Ook opa en oma Van Schaik, heel erg bedankt!
    Leuk dat jullie er gisteren waren.

    Anne is er erg blij mee!!

    Ik zal goed op haar passen. We zullen straks allemaal heel trots op haar zijn (dat zijn we altijd al geweest... maar nu helemaal).

    liefs Joke

  • 29 Juli 2010 - 17:18

    Ineke:

    Lieve Anne, wat geweldig en ik ben weer een extra blij dat ik je tante ben,hihi....Ben trots op je en heel veel plezier en veel geluk.
    Denk aan jullie en zal regelmatig een kaarsje voor jullie aansteken.
    Dikke kus en veel liefs

  • 29 Juli 2010 - 21:25

    ANTHOINET:

    Lieve Anne en Joke
    wij wensen jullie een hele mooie en bijzondere reiservaring. wij zullen het thuisfront een beetje in de gaten houden. Maar hopen dat het met jullie alleen maar goed gaat. wat speciaal om dit mee te mogen maken en we reizen een beetje met jullie mee.
    Liefs Tom Henk en
    Anthoinet

  • 29 Juli 2010 - 22:20

    Juf Stefanie:

    Hoi hoi wereldreizigsters,
    daar gaan jullie dan,het is zover!
    We kijken uit naar jullie eerste berichtjes vanuit Kenia.
    groetjes,
    Juf Stefanie.

  • 30 Juli 2010 - 19:47

    Fleur Van Schaik :

    lieve anne ik mis je wel
    maar hoe was de vliegreis
    ik hoop dat je veel plezier heb in kenia
    gr fleur hans en mirjam van schaik

  • 31 Juli 2010 - 11:25

    Dennis En Carla:

    Oh, wat spannend want wanneer kunnen we voor het eerst iets lezen over wat je daar allemaal meemaakt?

  • 31 Juli 2010 - 15:09

    Sabine Kosman:

    heey anne ik vindt het heel leuk dat jij daar naar toe gaat!

  • 31 Juli 2010 - 16:07

    Iris:

    hoi anne
    is het leuk in kenia
    is de vliegreisfijun verlopen? ben je al bij scholen geweest en wat eten ze daar?
    ik hoor het nog wel
    groetjes iris

  • 31 Juli 2010 - 16:40

    Anouk :

    hoi Anne.
    Is het daar leuk?
    En was het leuk in het vliegtuig?
    groetjes
    Marita,Martin,
    Kim,Marleen en Anouk

  • 01 Augustus 2010 - 10:13

    Marit ( Buurmeisje):

    hoi anne en joke !!!

    ik wens jullie echt heel veel plezier in kenia !

    groetjes marit

  • 01 Augustus 2010 - 16:13

    Maria:

    Lieve Anne en Joke, een hele goede week gewenst. De foto in de krant is mooi. Veel liefs, Maria

  • 01 Augustus 2010 - 18:47

    Gerda:

    Hoi Afrikagangers,

    Geniet van deze geweldige ervaring. Het is er een die je niet snel zult vergeten.
    Dus zet al je zintuigen aan het werk en geniet.
    Heel veel plezier met deze spannende reis.

    Gerda, Henk, Laura en Hugo

  • 01 Augustus 2010 - 19:06

    Monique:

    Hallo Anne, hoe is het daar in Kenia? Heb je alleen dozen van jullie school, anders zit die van Lieke er misschien wel bij. Die van haar ging naar Kenia! Veel succes en een leuke tijd!
    Groetjes, Leo, Monique, Lieke, Bas en Joris

  • 02 Augustus 2010 - 13:48

    Karel En Willy:

    Anne en Joke, geniet van deze reis en de belevenissen er omheen. Wij wachten met spanning op jullie verhalen volgende week.
    de "Wansjes"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 29177

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: