Jeugdjournaal - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu Jeugdjournaal - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

Jeugdjournaal

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Augustus 2010 | Nederland, Klarenbeek

Hoi,

Vanochtend ben ik bij Stein thuis geweest. Daar zijn wij geïnterviewd door Siham van het Jeugdjournaal.
Waarschijnlijk is het morgenavond in de uitzending te zien. Heel misschien vanavond al. Dat kon Pepijn niet met zekerheid zeggen.

Voor diegenen die daar naar vroegen: Stein en ik zijn inderdaad ook bij de aftrap van het nieuwe seizoen aanwezig. We mogen ons reisverhaal dan aan Máxima vertellen!

groetjes Anne

  • 10 Augustus 2010 - 14:13

    Juf Ellen:

    Ha Anne,

    Ik ben net weer terug van mijn vakantie, en ga zo al je reisverslagen eens rustig doorlezen. Ik ben benieuwd hoe je het hebt gehad! En natuurlijk ga ik kijken naar het jeugdjournaal!

    En uiteraard mag je je spreekbeurt houden over je reis. Volgens mij zijn we daar allemaal heel benieuwd naar!

    Groetjes,
    juf Ellen

  • 10 Augustus 2010 - 14:32

    Joke:

    @Juf Stefanie:
    Van ons mag je mee in de tas naar Máxima. Alleen.... de beveiliging laat ons er dan vast niet door.
    Mocht je nog een creatieve oplossing hebben, laat het dan maar weten. :-)

  • 11 Augustus 2010 - 12:16

    Wil:

    hoi anne wat zal jij je overweldigend voelen, na deze mooie reis. lekker na genietend met mooie foto's en fijne vooruitzichten een bekendheid worden bij de pers en tv, . leuk hoor ik heb de uitzending gezien , werkelijk is dit .Je zal af en toe denken dat je in een droom bent beland, neen ik heb je ook gezien op tv super , van jullie .

  • 12 Augustus 2010 - 20:56

    Juf Stefanie:

    Hoi hoi Anne en mama Joke,
    vol beondering zag ik jou bij TV Gelderland en in het jeugdjournaal.
    Anne, jij en je vriendje hebbben het gewoon heel goed gedaan!!!!!!!!!
    Ik was echt trots op je.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.(Is Lotte ook niet pas jarig geweest?)
    Nog even genieten thuis en dan maandag weer naar school.Heb je er zin in?Ze zullen daar allemaal wel heel nieuwsgierig zijn naar jouw avonturen.
    Ik wil jullie graag bedanken dat ik, al was het dan niet vanuit de koffer, toch mee kon genieten van deze mooie, speciale reis.
    lieve groetjes,
    Juf Stefanie.

  • 18 Augustus 2010 - 12:49

    Monique:

    Hallo Anne en Joke

    We hebben samen jullie reisverslag en foto's gelezen en bekeken. Wat een indrukwekkende belevenis voor jullie beiden.

    Groetjes,
    Roos, Sander en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 29145

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: