Weer thuis !!! - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu Weer thuis !!! - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

Weer thuis !!!

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Augustus 2010 | Nederland, Klarenbeek

ja ik ben weer thuis om vier uur geland
het was wel spannend in het vliegtuig mijn oren deden heel erg pijn.
ik ging samen met stein naar de ruit en zagen onze familie en renden trug naar de ouders en om snel de koffers te pakken .
toen het klaar was liepen we naar de families toen kreeg ik een knuffel van nienke lotte en papa en een ballon met er op:welkom home en rozen.
we gingen nog even drinken met iedereen
ik ging daarna nog even eten,bij Pijnappel met mama papa nienke en lotte.
dat was wel lekker.
ik had aan nienke en lotte een armband en een sieradendoosje gegeven.
en papa kreeg van mama een mooi beeldje
toen we naar huis gingen moest ik van mama dit verhaal schrijven.

heel erg bedankt voor de leuke reacties die jullie hebben gestuurd.




veel
groeten
van
Anne
en
Joke


  • 09 Augustus 2010 - 08:16

    Anne(miek):

    Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed is gegaan. Ik hoor vast wel via je moeder alle verhalen. Nu nog lekker een weekje niets. Geniet ervan!!!

  • 09 Augustus 2010 - 20:30

    Wil :

    fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, zodat je de grote verhalen aan ieder kan vertellen en de mooie foto's kan laten zien. ik heb deze reis met jullie mee gelift via deze mooie berichtjes met foto's ect . geniet samen nog heellang na van deze bijzondere wereldreis..met veel liefs

  • 11 Augustus 2010 - 19:16

    Bianca En Mannen:

    k heb net alles gelezen. wat ongelofelijk indrukwekkend! geweldige foto's, geniet nog maar lekker na. dit neemt niemand jullie meer af. groetjes de brinkies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 29145

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: