Foto`s - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu Foto`s - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

Foto`s

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Augustus 2010 | Kenia, Nairobi

Laatste foto`s staan op http://picasaweb.google.nl/AnneMarije12

  • 08 Augustus 2010 - 21:08

    (juf) Diane:

    Hoi Anne en Joke,

    Net terug van onze vakantie, kranten door aan het lezen en daar zien we het artikel van jullie in de Stentor!!!
    Natuurlijk gelijk doorgelezen en jullie weblog van voor tot achter gelezen. En al de foto's bekeken (Joke, je zult er vast nog veel en veel meer hebben :))

    Wat een prachtige en emotionele ervaring moet dit voor jullie geweest zijn. Tijdens het lezen moest ik zelf af en toe even slikken...
    Als het goed is komen jullie vandaag weer in Klarenbeek terug. Ik hoop dat jullie dit een mooi plekje in je herinneringen kunt geven, daar vertrouw ik wel op. We horen vast nog wel een keer 'live' hoe je terugreis verlopen is.
    Mooi dat jullie dit samen (als moeder en dochter) mee hebben mogen maken.

    Groetjes (juf) Diane

  • 11 Augustus 2010 - 23:03

    Riet:

    Dank je/jullie wel voor het mogen meebeleven via al die indrukwekkende foto's. Jouw verslagen heb ik nu niet gelezen, de beelden spreken voor zich.
    Ik zag hoeveel indruk Nairobi op je maakte en ook hoe ervaren jij uitdeelde bij het volk Masaï. Heel knap van je (en natuurlijk ook van Stein e.d. anderen).
    Nu ik dit gezien heb, ga ik zeker weer meedoen met het vullen van schoendozen samen met de kinderen van de Ichthusschool in Baambrugge. Dank je wel en succes in groep 7!

  • 20 Juni 2018 - 05:58

    Hannelore :

    Ik heb het boek gelezen en dat was echt een heel leuk
    maar ook mooi dat uigedeelt heb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 29145

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: