Foto`s - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu Foto`s - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

Foto`s

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Augustus 2010 | Kenia, Nairobi

Laatste foto`s staan op http://picasaweb.google.nl/AnneMarije12

  • 07 Augustus 2010 - 08:44

    Juf Liesbeth:

    Hallo Anne en Joke
    Wat een contrast, de armoede waarin de mensen leven en de prachtige natuur. Geweldige foto's hebben jullie gemaakt en fijn dat we daar van mee mogen genieten. Tsjonge, wat een belevenis! Ik wens jullie een fijn afscheidsdiner en een goede terugvlucht naar Nederland. Heerlijk om weer bij je eigen familie te zijn morgen, maar zo'n reis is een ervaring voor je leven. Het zal een verreiking zijn. Anne ik vind je een bijzonder stoere meid en ik vind het fijn dat ik jouw juf mocht zijn bij de kleuters.

    Lieve groetjes van juf Liesbeth

  • 07 Augustus 2010 - 09:41

    Carla En Dennis:

    Hallo Anne en Joke,
    Wat jullie in een week hebben gezien en ervaren is onvoorstelbaar indrukwekkend. Volgens mij heb je hierna wel even tijd nodig om alles een plek te geven. Als ik zo de foto's van dat huis van Jennifer en haar gezin zie denk ik: "Tjee, wij kunnen ons toch niet voorstellen om zo te moeten leven."
    Erg indrukwekkend zijn de foto's dus hoe moet het zijn om dit in levende lijve te mogen zien?
    Ik wens jullie daar nog een fijne dag en daarna een goede terugreis.
    Geniet eerst maar lekker, als jullie weer thuis zijn, van jullie gezin en het weer samen zijn!


  • 07 Augustus 2010 - 10:52

    Marit:

    hoi anne en joke, wat hebben jullie een mooie foto's , we bekijken de blog bijna elke dag
    geniet nog even lekker want morgen ga je weer naar huis een goeie reis terug en ik zie je morgen of overmorgen wel ik kom wel even verhaal horen groetjes marit en ook van petra en antoon

  • 07 Augustus 2010 - 17:20

    De Bloemetjes:

    Lieve Anne & Joke,
    BEDANKT voor jullie mooie, indrukwekkende, emotionele (ja, ook ik moest zo nu en dan slikken) reisverslag. En de foto's waren een zeer mooie aanvulling.
    Zo hebben we toch een klein beetje kunnen mee reizen. En wat de schoenendozen betreft...we doen er weer graag aan mee!
    Wij wensen jullie een goede reis terug.
    Liefdevolle gr. De Bloemetjes,
    Sil.

  • 07 Augustus 2010 - 20:55

    Fam Weijn:

    Hallo Anne en Joke,

    Super wat jullie hebben beleefd.
    We hebben de verslagen gelezen en de foto´s bekeken.Wat een ervaring voor jullie zeg,vanuit hier vonden we het al behoorlijk indrukwekkend.
    Volgens mij denk je dan soms beleef ik dit echt of is het een droom.
    En Anne je viel zeker op met je blonde koppie.Dat was daar natuurlijk heel bijzonder.
    Nu weer fijn terug naar huis.
    Goede reis gewenst!

    groetjes van de fam. Weijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 29175

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: