donderdag 5 augustus (van Anne) - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu donderdag 5 augustus (van Anne) - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne Schaik - WaarBenJij.nu

donderdag 5 augustus (van Anne)

Door: AnneVanSchaik

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Augustus 2010 | Kenia, Nairobi

donderdag 5 augustus

we reden naar een school waar ze blauwe broeken en rode t-shirts aan hebben.
het onvangst daar was heel leuk.
de schoenendozen uitdelen was heel leuk want het waren maar 300 kinderen.
ik mocht met een meisje mee naar haar huis ze hete jennifer( masai).
ik gaf de doos en het ketttingtje aan jennefer en ze was heel blij
toen we bij haar huis kwamen zag je masai,geiten en honden.
we gingen naar binnen en het was daar pikke donker ik stapte bijna in het vuur ,want ik zach dat zelfs niet.
maar de moeder van jennifer die maakte een gaatje in de muur.
want er zaten geen ramen in het huis.
we gingen met allemaal toch maar weer naar een ander hutje.
daar was het nog wel licht want die was nog niet af.
toen ik dag zij tegen jennefer gaf ze mij een arm bandje die ze zelf hebben gemaakt.
en nog een maar die was te klein.
stein kreeg er ook een maar dan twee ketttingen.
en ard ook een ketting.
toen we weer de bus in gingen gingen we meteen weer naar een ander hotel we gingen niet meer op de volgende school uitdelen daar was het iets te laat voor.
het volgende hotel was mooi het waren tent/huizen.
de bedden waren lekker om te slapen.
dan moet jennefer toch wel anders slapen dan ik.

groetjes Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Met Schoenmaatjes van Edukans naar Kenia.

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 29180

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Met Schoenmaatjes naar Kenia

Landen bezocht: